OGŁOSZENIE PGNiG S.A.

Dodany: 22.05.2013 Zmieniany: 22.05.2013
A A A
PGNiG S.A. Oddział Handlowy w Tarnowie spełniając oczekiwania Klientów uruchomiło bezpłatną aplikację internetową - Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta "e-BOK" wraz z usługą "eko-faktura".

PGNiG S.A. Oddział Handlowy w Tarnowie spełniając oczekiwania Klientów uruchomiło bezpłatną aplikację internetową - Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta "e-BOK" wraz z usługą "eko-faktura".
Aplikacja ta jest dostępna 24 godz./dobę pod adresem
http://www.ebok.pgnig.pl,można z niej sprawdzać historię zużycia gazu, monitorować salda na rachunku rozliczeniowym, termin płatności, podawać stan gazomierza, opłacać faktury za gaz, zgłaszać reklamacje. Usługa „eko-faktura” polegająca na zastąpieniu faktur tradycyjnych w formie papierowej fakturami w formie elektronicznej, umożliwia natychmiastowe dostarczenie faktury do Klienta.

Na skróty

Cookies

Strona korzysta z cookies, więcej w Polityce Prywatności