PORZĄDEK OBRAD:
1. Otwarcie obrad.
2. Przyjęcie poprawek do porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu z obrad poprzedniej Sesji.
4. Sprawozdanie Burmistrza z realizacji uchwał z poprzedniej Sesji.
5. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów leśnych i przeznaczonych do zalesienia w gminie Sędziszów Małopolski.
Załączniki (36 arkuszy) do w/w uchwały znajdują się do wglądu w Referacie Planowania Przestrzennego i Gospodarki Gruntami (Warmet, pokój nr 12).
6. Podjęcie uchwały w sprawie uznania za bezzasadne wezwania Pani Heleny Schab zam. Ropczyce, do zmiany uchwały Rady Miejskiej w Sędziszowie Młp. Nr XVII/156/08 z dnia 29 lipca 2008 r. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego nr 1/2008 terenu osiedla mieszkaniowego w Sędziszowie Młp. przy ul. Wesołej.
7. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały nr XIII/117/08 z dnia 8 lutego 2008 r. w sprawie budżetu gminy na 2008 r.
8. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie gminy na 2008 r.
9. Podjęcie uchwały w sprawie wydatków budżetu gminy, które w 2008 r. nie wygasają z upływem roku budżetowego.
10. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia przychodów i wydatków Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej na 2009 r.
11. Podjęcie uchwały w sprawie wyboru zadania i złożenia wniosku w ramach programu „Moje Boisko Orlik –
12. Podjęcie uchwały w sprawie wzoru deklaracji na podatek od nieruchomości.
13. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na udzielenie bonifikaty przy sprzedaży nieruchomości.
14. Podjęcie uchwały w sprawie określenia zasad wynajmowania lokali stanowiących własność Gminy Sędziszów Młp. na okres dłuższy niż trzy lata lub na czas nieoznaczony.
15. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia rocznego programu współpracy Gminy Sędziszów Młp. z organizacjami pozarządowymi na 2009 r.
16. Interpelacje i zapytania.
17. Sprawy różne.
18. Zamknięcie obrad.
Sesja odbędzie się w dniu 29 grudnia 2008 r. (tj. poniedziałek) o godz. 14.00 w sali lustrzanej Domu Kultury w Sędziszowie Młp.