Wróć na początek strony
Przejdź do wyszukiwarki
Przejdź do treści głównej
Przejdź do danych kontaktowych
Przejdź do menu górnego
Przejdź do menu prawego
Przejdź do menu dolnego
Przejdź do menu bocznego
Przejdź do mapy serwisu

Burmistrz

Znajdujesz się w: Urząd Burmistrz
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Burmistrz” 

Zabezpieczenie przed robotami. Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

Pola oznaczone * są wymagane.

Burmistrz

Artykuł

Burmistrz Sędziszowa  Młp.
mgr Bogusław Kmieć

tel. (17) 22 16 001, (17) 745 36 12,
fax (17) 22 16 313

Burmistrz i Z-ca Burmistrza przyjmują zainteresowanych w sprawach skarg i wniosków w każdy piątek w godz. 9:00-14:00

 

1. Burmistrz kieruje bieżącymi sprawami Gminy i odpowiada za prawidłową realizację kompetencji i zadań określonych przepisami prawa, a w szczególności za:

1) reprezentowanie Urzędu na zewnątrz,

2) wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego wobec wszystkich pracowników Urzędu oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,

3) realizację budżetu Gminy,

4) przedkładanie projektów uchwał, sprawozdań i informacji pod obrady Rady Miejskiej,

5) przedkładanie uchwał Rady Miejskiej Wojewodzie do legalizacji, a uchwał i zarządzeń budżetowych Regionalnej Izbie Obrachunkowej,

6) przyjmowanie mieszkańców w sprawach skarg i wniosków,

7) rozpatrywanie i udzielanie odpowiedzi na interpelacje, zapytania i wnioski radnych,

8) rozpatrywanie i udzielanie odpowiedzi na wnioski, postulaty i skargi wpływające do Urzędu od mieszkańców, instytucji i organizacji społecznych,

9) wydawanie decyzji w sprawach indywidualnych z zakresu administracji publicznej,

10) rejestrację stanu cywilnego,

11) ewidencję ludności i wydawanie dowodów osobistych,

12) wojskowość i obronę cywilną,

13) pozyskiwanie środków pozabudżetowych,

14) zamówienia publiczne,

15) promocję Gminy i komunikację społeczną,

16) inspirowanie, wspieranie społecznych i gospodarczych inicjatyw lokalnych służących zaspokajaniu potrzeb mieszkańców,

17) współdziałanie z organizacjami gospodarczymi, społecznymi, politycznymi, zawodowymi, kulturalnymi w celu wykorzystania ich opinii, wniosków i inicjatyw,

18) zapewnianie warunków do podejmowania przez różne podmioty działalności gospodarczej na terenie gminy,

19) stwarzanie warunków do rozwijania handlu, w tym organizowanie targowisk,

20) podejmowanie działań na rzecz poprawy stanu ochrony porządku i bezpieczeństwa publicznego, w tym na rzecz prewencji i zapobiegania przejawom patologii społecznej,

21) ochronę przeciwpożarową,

22) podejmowanie działań na rzecz rozwoju kultury fizycznej i sportu, współpraca w tym zakresie z klubami sportowymi, gminnymi jednostkami organizacyjnymi, stowarzyszeniami i organizacjami społecznymi,

23) wydawanie właściwym organom poleceń zmierzających do usunięcia bezpośredniego zagrożenia sanitarnego, epidemiologicznego, środowiska naturalnego i bezpieczeństwa,

24) kierownictwo zorganizowaną akcją społeczną (klęski żywiołowe).

25) wprowadzanie obowiązku świadczeń osobistych i rzeczowych,

26) rozwój gospodarki komunalnej i usług komunalnych,

27) gospodarkę lokalową i mieszkaniową,

28) utrzymanie obiektów i urządzeń użyteczności publicznej oraz obiektów administracyjnych,

29) gospodarkę gruntami, w tym zasobem gruntów Skarbu Państwa, ochronę i rekultywację gruntów oraz tworzenie zasobu terenów komunalnych,

30) gospodarkę wodno-melioracyjną i przeciwpowodziową,

31) podejmowanie przedsięwzięć na rzecz ochrony środowiska, ochrony przyrody, gospodarkę odpadami, zapewnienie należytej gospodarki zasobami wodnymi, utrzymanie zieleni miejskiej,

32) zapewnianie prawidłowego funkcjonowania i rozwoju sieci szkół, placówek oświatowo-wychowawczych i opiekuńczych,

33) utrzymanie i rozwój bazy dla działalności kulturalnej, sportowej, rekreacyjnej i oświatowej oraz stwarzanie warunków do prowadzenia tej działalności.

 

2. W ramach w/w zakresu kompetencji i obowiązków Burmistrz określa zadania oraz bezpośrednio kieruje i nadzoruje ich realizację poprzez:

1) Zastępcę Burmistrza,

2) Sekretarza,

3) Skarbnika,

4) Kierowników Referatów:

a) Referatu Finansowego,

b) Referatu Podatków i Opłat,

c) Referatu Spraw Organizacyjnych i Obywatelskich,

d) Referatu Programów Pomocowych i Zamówień Publicznych,

e) Referatu Ochrony Środowiska i Gospodarki Lokalowej,

f) Urzędu Stanu Cywilnego,

5) Samodzielne stanowiska pracy:

a) do spraw obsługi prawnej,

b) do spraw obsługi Rady Miejskiej,

c) do spraw BHP,

d) do spraw audytu wewnętrznego,

e) do spraw obrony cywilnej,

f) do spraw promocji i komunikacji społecznej,

g) pełnomocnika do spraw informacji niejawnych,

h) inspektor ochrony danych.

6) Dyrektorów:

a) Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury,

b) Samorządowego Centrum Usług Wspólnych,

c) Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji,

d) szkół podstawowych, przedszkoli i zespołów szkół.

Dane kontaktowe

Urząd Miejski Sędziszów Małopolski

ul. Rynek 1

39-120 Sędziszów Małopolski

tel: 17 221 60 01, 17 745 36 12

fax: 17 221 63 13

e-mail: um@sedziszow-mlp.pl

Godziny pracy

Poniedziałek 7:30 - 16:30

Wtorek - Piątek 7:30 - 15:30

Licznik odwiedzin:996 549
Dzisiaj:635
Gości on-line:6
Twoje IP:216.73.216.1
mapa mapa dojazdu
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.